Bidet bedrijf zoekt testers

De baan van Tushy wordt omschreven als Vice President van ontlasting voor de zomer, voor een schamele $10.000. De baan vereist van je dat je constant hun bidet en andere producten uittest, mensen interviewt over wat ze in het kleine kamertje doen en hun ervaringen delen op sociale media. Daar zit dan ook meteen het addertje in, aangezien niemand wil praten over deze zaken.

Aanmelding

De deadline voor deze baan is jammer genoeg al verstreken – 10 juli -,  maar dit hoeft je niet te weerhouden om Tushy een filmpje te sturen waarom jij voor de volgende testronde de perfecte kandidaat bent. Let wel op: je moet ouder dan 21 jaar oud zijn én kunnen bewijzen dat je zindelijk bent. Succes met opvallen voor deze baan zonder té goor te doen.

Tushy Bidet

Baanomschrijving

In hun baanadvertentie schreef het bedrijf voor toiletproducten op maat: “Tushy is op zoek naar onze eerste VP van ontlasting, om te assisteren in de dagelijkse praktijk van onze #Bidet2020-campagne. Onder leiding van onze Chief Pooping Officer, Dr Mark Hyman, zal onze nieuwe VP hun eigen poepgewoontes testen en bestuderen en dit proces documenteren via de sociale media van Tushy.

Voor $10.000 is deze baan natuurlijk een steal.

Volgens Tushy is je billen afvegen zó de 19de eeuw. Met hun bidets kost het maar één pint water om je billen te wassen. Dit ten opzichte van de meer dan een triljoen liter water die jaarlijks in de toiletpapierindustrie wordt gebruikt. Ook gaat hun product aambeien tegen. Een groot deel van Azië en Europa gebruikt al jarenlang bidets. Amerika staat achter het grootste deel van de ontwikkelde wereld. Ten slotte raakt Amerika aan het idee dat wassen in plaats van afvegen de juiste keuze is en bidets steeds populairder worden.

Dus wil je deel zijn van deze billenwasmovement? meld je dan nu aan als wc-proefkonijn en haal die $10.000 binnen.