Vedder & Vedder is een groot succes

De tweelingzussen zijn verantwoordelijk voor het sieradenmerk Vedder & Vedder. Met 237.000 volgers op Instagram is dit een gigantisch merk geworden, en ze zijn pas net begonnen.

 

Het nieuws werd op 2 januari bekendgemaakt en de zussen Vedder waren dan ook dolenthousiast nadat ze het hoorden van hun management, zo vertelt Esther Vedder tegen De Ondernemer: ‘Zelf wilde ik het eerst echt zien. En ja, pas toen geloofde ik het. Het stond altijd al op mijn vision board, als een droom voor de toekomst. Maar in alle eerlijkheid, ik had nooit gedacht dat het zou gebeuren.”

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door Anne Vedder (@annevedder)

Geroemd om hun internationale groei

Waarom het Amerikaanse zakenmagazine uitkwam bij de tweeling? Volgens Esther komt dat omdat ze heel enthousiast waren over de internationale groei van het sieradenmerk. Met internationale samenwerkingen zoals de zangeres Rita Ora is het merk ook buiten de landsgrenzen gegroeid. Esther: ‘Voor een Nederlands bedrijf hebben we best grote dingen gedaan. Dat is opvallend. Ik kan eigenlijk weinig andere Nederlandse bedrijven bedenken die zulke samenwerkingen heeft gedaan.’ Ook de komende jaren gaan ze daarom hiermee door. ‘We gaan nog zeker door met Duitsland en ook in Amerika worden de eerste stappen gezet.’ Er wordt onder meer gewerkt aan een samenwerking met Chrissy Teigen. ‘Zij is nu hoogzwanger, maar als zij uitgezwangerd is, staat er samenwerking gepland.’

Op de website van Forbes worden de zakenvrouwen als volgt beschreven: ‘Seeing and seizing opportunities, even when circumstances seem far from ideal. That such an approach pays off is proven by Anne and Esther Vedder. In a short time, the Dutch twin sisters have turned their jewelry brand Vedder & Vedder into a multi-million euro business. After conquering Europe, America must soon follow. They disrupted the mid segment of the jewelry market, making personalized jewelry affordable. With their Podcast, Talkshow, docuseries and the recently launched “The Selfmade Project” They have another mission to inspire people to follow your dream and passion and believe in yourself’.

Het volledige artikel vind je op de website van Forbes.