Andere bekendheden gingen Post Malone voor

Matthew Mconnaughey lanceerde eerder zijn eigen bourbon. Ryan Reynolds kwam met zijn eigen gin. Daarmee is Austin Richard Post (artiestennaam: Post Malone) lang niet de enige bekendheid die zich roert in de de drankensector. Bij hem gaat het om een rosé.

Post Malone gaat rosé verkopen

Post Malone is nog maar 24 jaar oud, maar is al een gerespecteerde naam in de muziekwereld. Je bent vast wel bekend met één van zijn grootste hits zoals Congratulations, rockstar of Better Now. Zijn muziek wordt gezien als hiphop of rapmuziek, ook al labelt hij zichzelf liever als ‘artiest’.

Maison No. 9

Waar je nu op een feestje misschien wel eens naar muziek luistert van Post Malone, zou dat voortaan ook kunnen gebeuren met een drankje van dezelfde artiest. Hij lanceert namelijk zijn eigen classy wijnmerk die de naam Maison No. 9 gaat dragen. Dit heeft Post Malone niet allemaal alleen gedaan. Hij heeft namelijk de hulp gehad van James Morrisey en Dre London. Ze hebben met elkaar de rosé zorgvuldig ontwikkelt en dat heeft geleid tot een zachte en lichte wijn die smaakt naar een combinatie van ananas, peer en aardbeien. Do zomermaanden staan voor de deur dus lijkt de lancering van de wijn perfect getimed.

De wijn moet betaalbaar worden

Post Malone wil de wijn graag toegankelijk maken voor het grote publiek: „Rosé is een wijn die je drinkt als je een beetje op chique wilt gaan. Maar ik wil het ook bereikbaar voor iedereen maken, dus mijn wijn zal betaalbaar zijn”. Voor een fles van 750 milliliter moet je zo’n 20 euro betalen terwijl een fles van anderhalve liter je ongeveer 40 euro gaat kosten.