Mark Wahlberg is gespierder dan ooit

Dat Mark er niet vies van is om zich volledig te laten gaan in de sportschool, dat is duidelijk. Je wordt immers niet met zo’n gespierd lijf geboren. Bekend is ook zijn bijna Spartaanse training. Dat levert behoorlijk wat bekijks op en voor Mark komt daar nog iets anders bij kijken. Hij promoot sinds kort namelijk zijn eigen lijn met natuurlijke producten voor de echte fitness freak onder de naam PI Nutrition. Die ‘PI’ staat uiteraard voor ‘Performance Inspired’.

 

Investeren in nieuwe bedrijven is niet iets nieuws voor Mark, maar een onderneming die zich inzet om echt gezonde producten aan sporters te leveren, dan zat nog niet in zijn portfolio. Echt onlogisch is de stap niet voor Mark. “Als jonge acteur wilde ik altijd al in de beste vorm verkeren. Voor mij is dat namelijk de ultieme manier van overleven.” Dat laatste is aardig gelukt als we zo naar de foto’s kijken. Er zijn namelijk genoeg 50+’ers die er stukken minder fit uitzien.

De belangrijkste reden om partner te worden bij PI Nutrition is de persoonlijke frustratie van Mark. Met name de hoeveelheid synthetische ingrediënten en het gebrek aan resultaten bij het gebruik van die producten, was voor Mark de reden om samen met Tom Dowd aan de slag te gaan en een ​​betaalbare reeks volledig natuurlijke eiwitpoeders, sportvoedingsrepen en trainingssupplementen op de markt te brengen. “Goed eten in combinatie met  de juiste supplementen was de belangrijkste reden om met Performance Inspired samen te werken”, zegt Mark Wahlberg.

Voor Mark is het heel simpel: “We willen sportliefhebbers de beste tools geven zodat ze de resultaten kunnen halen die ze willen op een manier die zo natuurlijk mogelijk is.” De doelstelling van Performance Inspired sluit daarmee precies aan op zijn eigen visie. Het gaat namelijk niet om het verdienen van geld, maar om verantwoord bezig te zijn. Zo investeerde de acteur eerder al in Aqua Hydrate, een watermerk wat net iets beter is dan het gewone kraanwater. Overigens is de acteur ook bezig met een heel ander project, namelijk Wahlburgers. Dat zou een keten moeten worden van, zoals hij het zelf zegt, high-end hamburgerrestaurants.

Kortom, Mark is trots op  alles waar hij zijn naam aan verbindt. “Mensen weten dat ik een product niet zou promoten als het geen deel uitmaakt van mijn levensstijl”, zegt hij. “Als het alleen maar om het geld verdienen zou gaan zou ik het niet doen als het niet bij mij past.”

Al met al is het knap dat Mark weer zo in shape is. Hij was namelijk voor een filmrol flink aangekomen. De before en after foto’s zijn indrukwekkend: