Bij de nieuwe OnePlus 8T draait alles om snelheid

Anno 2021 kunnen we simpelweg niet meer zonder telefoon. Of het nou gaat om amusement of om handige tools in je werkleven, je hebt je smartphone heel de dag bij de hand. Maar door al die nieuwe smartphones zijn we een beetje verwend geworden. Want laten we eerlijk zijn: we raken stiekem toch wel een beetje gepikeerd wanneer een telefoon traag werkt? Dit is zonder twijfel de #1 frustratie als het gaat om smartphones. Gelukkig beseft OnePlus dat maar al te goed en komen ze met een smartphone die sneller dan het licht gaat: de OnePlus 8T.

OnePlus 8T nieuwe smartphone

Allereerst zorgt de krachtige Snapdragon 865-processor ervoor dat je razendsnel kan multitasken en zwaardere apps en games kan gebruiken. Onder het motto ‘doe meer waar je van houdt in minder tijd’ vinden we dat deze smartphone alle verwachtingen overtreft, vooral als je kijkt naar het prijskaartje (vanaf-prijs van €599,-). Al direct toen we de telefoon in onze handen hadden, beseften we dat je écht waar voor je geld krijgt.

OnePlus 8T

OnePlus 8T

OnePlus €599 Shop nu
OnePlus 8T nieuwe smartphone

OnePlus 8T

OnePlus €599 Shop nu

Ook snapt OnePlus als geen ander dat een smartphone een essentieel onderdeel kan zijn van jouw werkleven. Het is dan ook niet geheel onbelangrijk dat jij in één oogopslag door je mail of feed kan scrollen. Het 6,55 inch scherm van de OnePlus 8T beschikt over een verversingssnelheid van 120 Hz, wat eerder alleen weggelegd was voor de OnePlus 8 Pro. Dit houdt in dat je scherm maar liefst 120 keer per seconde ververst, waardoor je van een waanzinnig soepele ervaring kan genieten. Dit voelden we niet alleen wanneer we door de contactenlijst scrollden, maar vooral toen we een toffe game gingen testen. Het gamen voelde op dat moment eerder aan als op een hi-tech console, dan op een telefoon. Dus ben jij een spelletjesfanaat, dan raden we de OnePlus 8T als geen ander aan.

Natuurlijk kan het internet niet achterblijven als we het hebben over snelheid. Het toestel is geschikt voor 5G-internet, waardoor jij binnen no-time films kan downloaden, je favoriete tracks kan streamen en je online meetings harder rockt dan ooit tevoren.

OnePlus 8T smartphone games

En als je dacht dat er niet meer snelheid in een toestel kon, dan heb je het mis. Zo vinden wij het snelladen een van de chillste functionaliteiten van de OnePlus 8T. Door de Warp Charge 65 is de telefoon in slechts 39 minuten van 0% naar 100%. Mocht je even vlug de telefoon aan de lader willen leggen voordat je weg moet, dan is deze smartphone ook je beste vriend. Binnen 15 minuten is ie namelijk voldoende opgeladen om de hele dag te kunnen gebruiken. Zo simpel is het!

Ook de camera en het design laten je hart sneller kloppen

We kunnen wel stellen dat een camera tegenwoordig een belangrijk onderdeel is geworden van een smartphone. Vrijwel iedereen – met uitzondering van professionele fotografen – heeft zijn digitale camera vervangen door de smartphonecamera; en niet zonder reden. Ook op dit gebied zijn we van mening dat OnePlus geen concessies heeft gemaakt. De OnePlus 8T is voorzien van vier verschillende camera’s. Aan de achterkant vind je een 16 MP ultragroothoeklens, 48 MP primaire camera, macrolens én monochrome lens. Op de voorkant vind je een selfiecamera die prachtig is weggewerkt in het scherm van het toestel.

Toen wij de fotograaf in ons naar boven wilden halen, viel het gelijk op je met deze telefoon prima uit de voeten kan. De camera reageert snel én stelt snel scherp; hoe kan het ook anders? Verder zijn wij vooral verrast door de ultragroothoeklens en de nachtmodus. Deze zorgen ervoor dat je indrukwekkende foto’s in maar liefst 123 graden kan schieten en ook nog eens in het donker scherpe foto’s kan maken.

OnePlus snelle smartphone

Het design van het nieuwe toestel is enorm clean te noemen. Dunne randen, een verborgen vingerafdrukscanner en de essentiële knoppen aan de zijkanten zorgen voor een stijlvol toestel zonder overbodige toeters en bellen. Door het fijne formaat ligt de telefoon goed in iedere mannenhand.

Kortom: wat betreft prijs-kwaliteit is de OnePlus 8T een sterke keuze. Als jij op zoek bent naar een smartphone waarmee jij snel kan werken, internetten, scrollen én die binnen no-time is opgeladen, dan is dit toestel the way to go.

De OnePlus 8T is verkrijgbaar in de kleuren Lunar Silver en Aquamarine Green in varianten van 8 GB RAM + 128 GB opslag en 12 GB RAM + 256 GB opslag. Check de website voor meer informatie over de OnePlus 8T.