De lancering van Coke Studio

Volledig in stijl werden wij door Coca-Cola naar de Ziggo Dome gereden. Er verschenen maar liefst zes taxibusjes voor onze neus waarin wij plaats mochten nemen. Off we go! De busjes brachten ons naar het hart van de Ziggo Dome waar we midden in de gigantische zaal werden we afgezet. Hier stond een hele unieke ervaring op ons te wachten: de lancering van Coke Studio.

Het event werd geopend met het afspelen van ‘The Conductor’; een film waarin we kennis maakten met zeven internationale aanstormende talenten. Zij vertolken samen een cover van het legendarische nummer ‘It’s a kind of Magic’ van Queen. Het nummer past perfect bij de essentie van Coke Studio, en dan hebben we het voornamelijk over de tekst: “I’m hearing secret harmonies; It’s a kind of magic”. 

Check de video hieronder:

 

Muziek brengt mensen samen. Vanuit die gedachte is het internationale muziekplatform Coke Studio gelanceerd. Hiermee wil Coca-Cola een nieuwe generatie muziekliefhebbers bereiken en nieuw aanstormend talent een podium geven. Tijdens de pandemie kwam Coca-Cola erachter dat muziek een van de sterkste middelen is om mensen te verbinden. Met de introductie  doet van Coke Studio dragen ze bij aan het samenbrengen van mensen.

Antoon x Coca-Cola

Niet alleen waren wij aanwezig, we kwamen nog een bekend gezicht tegen bij de lancering van Coke Studio: Antoon. Hij was er natuurlijk niet zomaar. Antoon is namelijk één van de artiesten die de handen ineen heeft geslagen samen met Coca-Cola en gaf ons tijdens de lancering een exclusieve luistersessie van zijn allernieuwste EP ‘Olivia’.

coca-cola-muzikale-slogan

‘Real Magic’

Coca-Cola komt aankomende zomer met zowel nationale als internationale content. Zo willen ze iedereen kennis laten maken met de magie van muziek. Deze  ‘Real Magic’ willen ze waar te maken door live optredens van verschillende artiesten, waaronder de samenwerking met Antoon. Maar er is meer.

Wil jij een unieke ervaring winnen? De eerste flesjes en blikjes Coca-Cola liggen nu in de winkel. Op iedere verpakking vind je een unieke code onder de dop of het lipje. Deze code kun je invoeren bij het scannen van de QR-code en misschien win jij wel een ‘Real Magic‘-ervaring. Voorbeelden van deze toffe prijzen zijn; VIP-tickets voor Lowlands, Tomorrowland en Sziget. Ook kun je een plekje bemachtigen in het Coca-Cola vak in de Ziggo Dome tijdens één van de uitverkochte concerten van Hardwell of Antoon.

coca-cola-muzikale-slogan

In samenwerking met Coca-Cola