De beste mobiele provider volgens de Consumentenbond

Als we een nieuwe aankoop willen doen als consument en we zijn op zoek naar de meest betrouwbare informatie, dan kijken we natuurlijk maar naar één bron. Juist ja, de Consumentenbond. De vereniging komt op voor de belangen van consumenten en vertrouwen wij dan ook volledig.

Het is alweer de 25e (!) keer dat de Consumentenbond de prijs van ‘de beste mobiele provider van Nederland’ uitreikt aan Simyo, het dochterbedrijf van KPN. In de laatste test (in juli 2021) kreeg Simyo een gemiddeld eindcijfer van een 9,0. Dit cijfer weten ze mede te scoren door het goede bereik, de beste service, een betrouwbaar netwerk en het snelste internet. Om deze indrukwekkende prestatie te vieren, maakt Simyo een stap die nog geen enkele andere sim only-provider ooit heeft durven zetten.

Simyo start met de verkoop van refurbished en nieuwe smartphones

Om de klanttevredenheid nóg beter te maken, start Simyo nu met het aanbieden van refurbished en nieuwe smartphones bij hun sim only-abonnementen. Dit kondigen ze aan op ludieke wijze, met een video op social media (zie hierboven).

De beste mobiele provider consumentenbond

“Simyo beweegt als provider mee met de klant”, zegt Robin Clements, EVP Marketing en Products van KPN. “Wanneer wij merken dat de Simyo klant behoefte heeft aan een telefoon bij zijn abonnement, dan blijven we uiteraard niet achter. Super dat we de Simyo klanten vanaf vandaag blij kunnen maken met het enige wat we tot nu toe niet konden aanbieden als Sim Only provider: een telefoon. Klanttevredenheid staat bij Simyo op nummer één.” 

De smartphones zijn volledig in één keer te betalen, gedeeltelijk of  – als je dat chill vindt – gespreid over een periode van maar liefst twee jaar. Ook heeft Simyo aan de huidige klanten gedacht. Zij kunnen eenvoudig hun abonnementen verlengen en er een direct een gloednieuw (of refurbished) toestel bij kiezen.

Bekijk het aanbod aan refurbished smartphones en het aanbod aan nieuwe smartphones van Simyo.

In samenwerking met Simyo