Britt Wolthuis heeft zakelijk instinct

Britt Wolthuis beschikt over zakelijk instinct. De blondine wist slim te profiteren van de pandemie door een bedrijf te starten in modieuze mondkapjes. Destijds was het natuurlijk regelmatig noodzakelijk om een mondkapje te dragen, zoals op locaties als in de trein. Veel vrouwen zagen het echter niet zo zitten om met het visueel weinig aantrekkelijke mondkapje te lopen.Vandaar dat ze met Shut Your Mouth kwam, wat in eerste instantie een groot succes was, maar tegenwoordig niet meer nodig is.

Haar mondkapjes waren dus een tijdelijk succes maar gelukkig heeft ze nog veel meer in haar mars, zo heeft ze eerder al het bedrijf Out Of Your League opgericht. Tegen InDeBuurt legde ze uit wat dit bedrijf precies doet: ‘Het is een agency voor hosting, modellenwerk, sales en promotiewerk.’

Zelf is ze ook vaak actief als model. Zo was ze onder meer te zien in de FHM 500, waar ze in 2018 voor het eerst haar entree maakte op plek 192. Ze vertelde daarover: ‘De eerste keer dat ik genomineerd was, stuurde FHM mij een berichtje maar daar had ik niet op gereageerd. Ik hoef zelf niet mega in de spotlight te staan. Ik ga mezelf ook niet aanprijzen of om stemmen smeken. In 2018 kwam ik er via een vriend achter dat ik op nummer 192 was geëindigd. Ik vind het heel leuk hoor en ik voel me vereerd. Maar met een leuke kop alleen, is nog niet alles gezegd hoor! Het is afwachten waar ik dit jaar eindig.’

Bekijk hieronder wat van de integrerende plaatjes op Instagram van Britt Wolthuis:

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door B. 🤍 (@_brittwolthuis)

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door B. 🤍 (@_brittwolthuis)

 

Dit bericht op Instagram bekijken

 

Een bericht gedeeld door B. 🤍 (@_brittwolthuis)