The Reset
Met een frisse wind is The Kooples klaar voor een hernieuwde bladzijde. Deze reset betekent echter niet dat The Kooples 180 graden draait en een andere weg inslaat. Alles behalve: ze komen juist dichterbij hunzelf dan ze ooit zijn geweest. Door eerst de kern van het merk op te halen, zijn de basisprincipes hergedefinieerd om zo de identiteit te verankeren. Daarbij zijn ze zich gaan realiseren dat de tijden en regels anno 2022 zijn veranderd. De fastlife heeft namelijk ruimte gemaakt om met The Reset een knipoog te geven naar de chaos van nu.
Nieuwe collecties
Het bedrijf is klaar om zowel binnen als buiten de lijntjes te gaan kleuren en doen dit met de lancering onder hun eigen voorwaarden. Zo hebben ze een vernieuwd logo, staat creative director Capucine Safyurtlu voor het eerst aan het roer, en zijn er twee (!) collecties gelanceerd!
‘Logo‘
De verwerking van een logo in een collectie is iets wat we de laatste jaren steeds vaker terug zien komen. De logocultuur is echter al een trend die sinds de jaren 90 aanwezig is in de modewereld. En The Kooples kan, zeker met de implementering van een nieuw logo, niet achterblijven. De Logo-collectie straalt ultiem verbondenheid met het merk uit en verspreidt frisse energie door de items. Tof is dat niet alleen de kleding items zijn voorzien van de identiteitsprint; de collectie loopt namelijk van boodschappentas naar wollentrui, tot katoenen jersey.
‘Leopard’
Welke print is nou beter om het onderwerp te zijn van de tweede collectie? Yes: luipaardprint. Een print die onbevangenheid uitstraalt en vanaf het begin al een obsessie is geweest van The Kooples. Het is dan ook niet heel gek dat dit vrije patroon de basis is van hun reset, en samen met de kleur zwart de collectie van zowel vrouwen als mannen verbindt. Dus mannen, hoog tijd om eens uit je comfort zone te stappen!
Grenzenloos sexy
Het bedrijf heeft altijd al karakteristieke items ontworpen die toegankelijk zijn bij elke gelegenheid, maar tegelijkertijd ook het andere geslacht kunnen verleiden. Met de Reset zijn de grenzen tussen mannen en vrouwen doorbroken en staan ze niet meer tegenover elkaar maar wordt men uitgedaagd te dragen waar ze individueel volledig mee in hun kracht komen te staan. Want zeg nou zelf; je voelt je het meest zelfverzekerd op het moment dat je iets draagt wat helemaal jouw stijl is.