Anne en Esther Vedder

De 32-jarige tweeling komt uit Nijkerk. Anne en Esther Vedder omschrijven zichzelf als identieke tweelingzussen, fashionista’s uit hun hoofd en zakenpartners. In 2016 begonnen zij de webwinkel Vedder & Vedder en zijn nu uitgegroeid tot een miljoenenonderneming.

 

De twee hadden de behoefte om gepersonaliseerde sieraden te maken en als uitlaatklep voor hun eigen creativiteit. Vedder & Vedder richt zich vooral op de gepersonaliseerde sieraden. Esther houdt zich vooral bezig met het creatieve deel van het bedrijf. Dus het ontwerpen van de nieuwste collecties, PR en marketing. Is Anne bezig met de backoffice van het constant groeiende bedrijf.

https://www.instagram.com/p/CX5_o-FNJM1/

Ze zijn te zien in de Videoland serie Twins of Gold

Voor Videoland was hun bijzondere levensverhaal reden om er een miniserie van drie afleveringen aan te wijden. “Zo kunnen we andere vrouwen motiveren om ook zelf aan de slag te gaan”, aldus Twins of Gold Anne en Esther Vedder. Voor de tweeling zelf is dat ook een goede manier om zichzelf nog eens duidelijk in de spotlights te zetten en zo nog bekender te worden. En passant verdienen de dames een nog beter belegde boterham en gaan de zaken best lekker.

https://www.instagram.com/p/CW3a9lvjvZ7/

Waarde van geld is voor Anne en Esther Vedder niet veranderd

De twee meiden zijn typische Hollandse dames die zich niet gek laten maken door geld en roem. In de mini docuserie zie je dat ze in de supermarkt nog altijd letten op de prijzen, bovendien doen ze nagenoeg alles samen. Eest woonden de twee apart, maar tijdens de afgelopen jaren waren ze zoveel samen. Zo kozen ze er niet voor om in Amsterdam twee aparte kamers te huren, maar delen ze gewoon dezelfde woonruimte. Kortom, de dames hebben de juiste opvoeding genoten en kennen de waarde van geld. Het feit dat ze juist nu zo succesvol zijn geworden heeft dat niet veranderd.

https://www.instagram.com/p/CWu_zLDIa4R/

Sieraden van Vedder & Vedder worden gedragen door sterren

Anne en Esther Vedder hebben ontzettend slim hun producten onder de aandacht gebracht. Het miljoenenbedrijf heeft niets te maken met slim inkopen of een fors marketing budget, maar met de juiste reclame.

 

De tweeling gebruikte namelijk influencers om hun producten onder de aandacht te brengen. Zo dragen onder andere Chantal Janzen hun sieraden, net als Sylvie Meis, Maxime Meiland en Monica Geuze. Op Videoland is ook hun nieuwste aanwinst te zien. De twee ondernemers deden onlangs nog een fotoshoot met niemand minder dan Rita Ora.

https://www.instagram.com/p/CXbUAECszrg/