Met welke bedrijf is Negin Mirsalehi miljonair geworden?
De 34-jarige Negin Mirsalehi is dus begonnen als influencer op Instagram. Aangezien ze zelf hartstikke mooi is en je ook aan haar kan zien dat ze zich goed verzorgt, ontving ze steeds meer vragen via sociale media. Volgers waren voornamelijk benieuwd naar haar haarverzorgingsproducten. Zelf heeft ze namelijk mooie volle lichtbruine lange lokken die continu in topconditie lijken te verkeren.
Ze vertelt haar volgers dat honing het geheime product is. Ja, je leest het goed. De vader van Negin heeft altijd zijn eigen bijen gehad en haar moeder was zelf altijd kapper. Daardoor heeft ze deze solution ontdekt.
Dit bericht op Instagram bekijken
Aangezien ze zelf dus eigenlijk alles bij de hand had, leek het haar een goed idee om haar eigen beautylijn te beginnen. Haar bedrijf heeft ze Gisou (NM Beauty) genoemd. Alle producten hebben honing erin, aangezien dit haar ‘ding’ is. Negin heeft op Instagram in totaal zo’n 7 miljoen volgers en was het dus erg makkelijk om haar lijn aan haar fans te introduceren. Het assortiment is van haarproducten naar nog veel meer andere soorten producten gegroeid. Zo heeft ze onder andere shampoos, haarparfums, lichaamsolie, lippen olie en gezichtsolie. Kortom, een heel arsenaal aan verzorgingsproducten.
NM Beauty groeit meer en meer
Aangezien Negin ook zo’n groot bereik heeft, levert dat ook nog het een en ander op. In 2020 zijn er 20% van de aandelen verkocht, waarmee de totale waardering al uit kwam op €28,5 miljoen. Dit jaar werden er weer rondes bij investeerders gedaan, maar het blijkt dat Negin en haar man nog steeds de grootste aandeelhouders zijn. Zo’n 60% van het bedrijf staat op haar naam. Negin heeft zelf op dit moment een vermogen van circa 7 miljoen euro.
Ben je benieuwd naar het gemiddelde vermogen van miljonairs in Nederland?