Thomas van der Vlugt gaat voor best of both worlds met Jaguar E-PACE S
Voor de ooit als cameraman begonnen Thomas van der Vlugt is de Jaguar E-PACE Sport de nieuwe favoriete auto: “I love my jaguar e-pace. Wat is jou favoriete auto?”, deelt hij enthousiast op zijn Instagram.
https://www.instagram.com/p/CAP4DC0j_5l/
Nieuwe deal vieren? De man die zowat jaarlijks sinds 2015 een awards pakt voor het YouTube-kanaal van StukTV is ook in de mediawereld een succes. Niet heel toevallig tekende Thomas een nieuwe deal met Talpa. Kort daarna deelde de televisieman zijn nieuwe Jaguar E-PACE Sport op Instagram.
De Jaguar E-PACE Sport biedt verantwoord comfort
“De E‑PACE is Jaguar’s eerste compacte SUV. Het model is een unieke combinatie van fraai design, optimale wendbaarheid en dynamisch rijgedrag. Als R-Dynamic nu ook beschikbaar als Plug‑In Hybrid.”, luidt de product omschrijving op website van de fabrikant. Het elektrische bereik van deze hybride is 62 kilometer. Gedurende de hybride-stand verbruikt de Jag 1,4 liter brandstof per 100 kilometer.
De milieubewuste SUV van Jaguar komt in meerdere uitvoeringen. Het vermogen van de diverse modellen varieert tussen de 150 en 309 pk. Dit S-model is het duurste en krachtigste high-end model. De topsnelheid van de ‘S’ komt neer op 241 km/u. Van 0 naar 100 duurt gaat ‘ie in 6,9 seconden. De relatief tamme performance, je verwacht toch meer van een Jaguar, biedt daarentegen veel ruimte: de kofferbakinhoud bedraagt namelijk 494 liter.
Hoewel het hier niet bepaald om de nieuwprijs van een middenklasser gaat, is dit model niet eens zo enorm prijzig, het prijskaartje van de Jaguar E-PACE Sport bedraagt 65.096 euro.
Afwerkingskwaliteit zoals je van Jaguar mag verwachten
De fabrikant meldt diverse extra’s bij dit model, waaronder 18” 5-Spoke ‘Style 5048’- velgen, een uitgebreid ‘Infotainment’-touchscreen-display van 11,4 inch, evenals volledig in leer afgewerkt interieur.
Thomas van der Vlugt is ieder geval zielsgelukkig met zijn ‘beste auto van de wereld‘, maar vind je dit model pittig genoeg voor een Jaguar? Of mag het eigenlijk een tandje meer?